tisdag 6 mars 2012

Tisdag och BM besök

Gud vilket härligt väder, snacka om att jag är sugen på en rejäl långpromenad nu... men det får jag nog skjuta på... jag börjar vara lite leds på denna foglossning nu, och att inte kunna röra mig. Jag tar mig ju framåt, men fort går det inte, och långt kommer jag absolut inte heller.. Det är liksom nog att gå ner till postlådan... Men men, snart är bebis här och då hoppas jag att smärtorna släpper fooort, för sen vill jag ta många långa promenader med barnvagnen, fara ut och springa och bara njuuuuta av det! Hoppas min rygg sköter sig också! :) Jaja, nog med det... snart ska jag iväg på kontroll hos barnmorskan, det ska bli spännande att se vad hon har att säga! : ) och hur bebis har det där inne i magen, han har då inte vaknat ännu.. den lilla sjusovaren, han vaknar mkt senare nu på mornarna än tidigare! :)

Lägger in lite fina bilder på hjärtat & Liam då dom skrillade å spelade innebandy häromdagen.... :)







Mina fina killar in action, dom är bara bäst! :) Nu ska jag göra mig klar för avfärd mot stan, tackåhejs.

/ T.

1 kommentar:

  1. Vilka fina bilder; riktiga sportkillar jue:)) vad bra att det var okej hos barnmorskan, och ja det är skönt att inte gå upp alltför mycket i vikt!! Vad jag blev sugen på palt! Ha det bra och ring mig imorgon; kram mamma

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)