tisdag 27 mars 2012

Träning

är något som jag saknar och något som jag längtar massor till, åh vad härligt det vore att få komma iväg på en springrunda eller bara en lååång promenad i solen. Som jag längtar ! Nu räcker det som sagt med att ta mig till å från bilen. Bebis nu får du komma ut så mamma kan röra sig!!!! Shiit så leds jag är på att inte kunna göra nåt.

Idag har jag ont i halsen och är allmänt trött, leds, och känner mig sliten! Händerna domnar och värker, benen och ryggen likaså.. usch vad jag klagar och gnäller.... poooh. Hoppas att nästa graviditet (om det blir nån sån) inte är lika jobbig. De där sparkarna, rörelserna och hickningarna från bebis får mig ändå att tänka att : snaaart är han här...å det är värt allt. Allt för dig älskade lilla trollet vårat, även fast det är jobbigt! Guuud så jag kommer grina när jag äntligen får träffa dig våran lilla prins.
Nu är det bara ta det för vad det är, jag får ligga i soffan idag å försöka krya på mig. Sen ska jag in till stan en sväng å fixa lite ärenden osv.. men det blir efter ett, så nu ska jag vila.... koka mig en kopp te så halsen blir bättre..... juste, på tal om te, jag borde ta mig och köpa mig lite hallonbladste, det sägs ju vara bra inför förlossningen...... åh nåt positivt iaf. i morgon kommer familjen hem från Thailand, då ska vi å möta upp dom på Kallax, som vi längtat efter dom! <3 Soffan next.

2 kommentarer:

  1. Bara kämpa på,inte länge kvar nu,:) / syster

    SvaraRadera
  2. Tycker det är så fint och häftigt att läsa om dina upplevelser :) Hoppas det går bra för dig nu sista biten :)

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)