måndag 12 mars 2012

Skönheten



Den här skönheten har stått i våran hall ett par månader nu, och bara väntar på att få komma ut i vårsolen på härliga långpromenader!:) Åhh... bebis, kom nu!

Shiiit vilken storm det är ute nu, jag har vaknat minst 50 ggr i natt och inte kunnat sova pga att det har rentutsagt låtit som att hustaket ska blåsa av.. bebis har också varit vaken i natt och busat å levt om, så då har jag vaknat pga det också! sötnöten! igår fixade vi spjälsängen, satte upp mobilen och bäddade sängen, tidigt tyckte M, men jag ville få det gjort, får väl lägga nåt över så det inte blir dammigt eller så. Jag tycker det bara är bra att det får ligga å luftas å samla på sig lite hemmadoft! :) å man vet ju aldrig när prinsen dyker upp, då kan det vara skönt att ha allt fixat bara utifallatt. Jag kommer ändå ha nog att göra nu på slutet, plus att jag behöver vila, vila, vila!

Ha en bra Måndag alla fina! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)