onsdag 21 mars 2012

ibland händer det...

jaa, ibland händer det lite skumma grejjer här hemma... jag vaknade vid halv åtta av att min klocka på mobilen ringde.. jag ställde den på halvåtta igårkväll.. och tänkte.. hmm, det här är konstigt, ska inte Micke iväg å jobba?? för han var fortfarande hemma och höll på att stöka nere i köket. Jag gick ner... ska inte du å jobba?? Jaaa, men klockan är bara 10 över 6... hmm.... min är halvåtta! skummit.. och det är typ fjärde gången det här händer, att min mobil ställer om sig själv, och ringer tidigare än den ska!! En annan gång ringde den vid 4 på natten, och då trodde jag också att den var halvåtta, men icket! Micke fick ju lite smått panik, satte sig upp i sängen och trodde att han var sen till jobbet..... men då var klockan alltså bara fyra så vi somnade om igen..  Det här har hänt 4 gånger.. och "andliga grejjer" visar sig här hemma annars också, men när klockan ställs om titt som tätt blir det liksom mer verkligt.. Men det är väl tur att klockan ringer tidigare och inte senare?! eller kan det finnas någon annan logisk förklaring till de här?? ;) Kan mobilen bara ställa om sig sådär av sig själv? :)

/ En fundersam T. <3

1 kommentar:

  1. Verkligen skumt ... Tur du inte har så viktiga tider att passa på morgonen :) / syrran

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)