torsdag 29 mars 2012

Hemmadag

idag har jag Sandra å Liam varit hem till Töre å hälsat på älskade familjen.Gud så skönt att dom äntligen är hemma från Thailand nu. Nu sover jag (inte) bättre om nätterna! ;) Vi fick jättefina presenter allihopa, och är MER än nöjda!! jag fick en fin vit sommarklänning, lila lite längre top m tryck, foppisar, tofflor, ett jättefint armband, hårinpackningar, kryddor, thaisåser, ett såå fint Miss de armband, å en svartvit adidas jacka! Shit så bortskämd jag känner mig!!! jag har världens finaste mamma å pappa. Ni förstår nog inte hur mkt jag älskar er! Ni är bäst! <3 Liam och Micke fick också jätte mkt fina grejjer, å dom är jätte nöjda dom med!!!

Idag fick jag en kommentar av mammas kompis att jag nog inte kan ha låångt kvar... eftersom mitt ansikte å läppar är så svullna.. å när jag sen kollade mig i spegeln, hmm.. mitt ansikte är som en ballong å överläppen ser ut som om den fått några omgångar botox, silicon eller nåt! Hon menade att det måste vara på gång snart pga svullnaden.. we´ll seee :) Nån som har erfarenhet av det?!






Från det ena till det andra.. en bild på sovrumsfönstret å maggen! ;)




Magen sjunker å sjunker, snart ramlar du väl ut parvel lilla.....

Nej, nu ska jag ta mig ett varmt och skönt bad! Jag har så ont i halsen å huvudet, förkylningen verkar som aldrig vilja bryta ut helt utan ligger bara där å lurar.. Jag vill som få tag på hallonbladste måste nog in till stan så vi får väl se när jag orkar det.. kanske i morrn... eller så ber jag min kära karl fixa det. Han är ju i farten hela tiden...

Hejsvejs <3


1 kommentar:

  1. Har inte hört att det ska vara ett tecken på att förlossningen närmar sig däremot är det vanligt att svullna upp i ansiktet sista tiden... både pga vätska och viktuppgång...

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)