tisdag 13 mars 2012

Inte länge kvar nu knodden





Det är inte länge kvar tills vi får träffa dig nu lillprinsen, ENDAST 45 dagar till BF<3..  Jag hoppas att du kommer lite tidigare, för vi håller på att längta ihjäl oss här hemma. Men den som väntar på nåt gott. Igår tvättade jag upp en del av bebis kläder, mestadels de som ska packas ner i bb väskan, så jag får den klar snart:)

Idag ska jag iväg till stan och äta lunch med familjen, dom sticker ju som sagt iväg till underbara Thai idag, å jag ska köra dom till flyget. Sen ska lilla söta Alfons bo här en del av tiden dom är borta. <3

Kram/ T.

2 kommentarer:

  1. Åh vad mysigt med Alfons där :)

    SvaraRadera
  2. Ja vi längtar också:))<3 sen går d fort när vi kommer hem, så kommer han, lillhjärtat vårat! Ja d ska bli skönt komma iväg och bara njuta; ta nu väl hand om våran lilla Alfonz:))) kram mamma

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)